תרופות סבתא

תרגילי עיניים לשיפור הראיה

תרגילי עיניים לשיפור הראייה- למה זה חשוב, איך עושים את זה ומה תרוויחו מתרגילי עיניים במיוחד ככל שעולים בגיל?

תרגילים לעיניים- למה זה חשוב?

מערכת החושים שלנו לרבות חוש הראיה הולכת ומתקהה עם השנים ועם ההזדקנות. יחד עם זאת לא צריך להיכנע לתהליך הזה ולקבל אותו כרע הכרחי. ישנם תרגילים מוכחים לישפור הראיה, תרגילי מיקוד הראיה ובכלל תרגילים לעיניים שמקורם בשיטות ריפוי עתיקות. לפניכם סקירה של תרגילי עיניים לשיפור הראייה

תרגילי עיניים לשיפור הראייה

חמם את העיניים שלך. זהו תרגיל יוגה עתיק יומין: שפשף את כפות הידיים שלך יחד כדי ליצור חום, והנח אותם נגד עיניך למשך חמש שניות. חזור על תרגיל ראיה זה שלוש פעמים ביום

שיפור הראיה עם תרגיל גלגול העין

גלגל את העיניים שלך. התחל על ידי חיפוש חפץ דמיוני שנע במעגל. הקף אותו לאט 10 פעמים בכיוון השעון ונגד כיוון שעון 10 פעמים נוספות.

מיקוד הראייה

למדו להתמקד. יש להחזיק עט במרחק הזרוע, למקד את העיניים שלך עליו ולאט לאט להביא את העט קרוב עד למרחק 15 ס"מ מהאף שלך. לאחר מכן לעביר את המיקוד בחזרה אל העט לאט 10 פעמים בכל פעם.

שיפור הראיה עם תרגיל עיסוי הרקות

יש לעסות את הרקות שלך כדי לטייב ראיה. עשה שימוש בפרקי אצבעות האגודל ועסה את הרקות שלך במעגלים קטנים, 20 פעמים בכיוון אחד ו -20 בכיוון ההפוך. חזור על אותן הפעולות מעל נקודת האמצע של הגבות במצח, אז מתחת לעיניים ולבסוף בשני הצדדים של גשר האף.

שיפור ראיה עם שינה בחדר חשוך לחלוטין

הקפד לישון מספיק, מינימום של שמונה שעות בכל לילה בחדר חשוך ! מספיק. זה נותן לעיניך הפסקה מהאימוץ שלהן במיוחד היום מול מסכים כחולים.
























אולי יעניין אותך גם


חומר למחשבה

  • מה שאני יודעת לבטח הוא שהסוד הגדול לחיים טובים ובריאים הוא שאין סוד גדול. אתה מסוגל להשיג כל מטרה בריאותית שאתה מציב לעצמך כל עוד אתה מוכן להיות ישר עם עצמך באשר לתכנון, להשקעה ולמאמץ שכרוכים בהשגתה. אין דלתות אחוריות ואין קיצורי דרך! זה רק אתה, הרגע הנוכחי, והבחירה שאתה עושה ברגע הנוכחי
     
    אופרה ווינפרי