תרופות סבתא

חומצה פינולנית

חומצה פינולנית היא הדבר הגדול הבא בתחום של הרזיה ודיכוי תיאבון. חומצה פינולנית מצויה באופן טבעי בצנוברים בעיקר בצנוברים של עץ אורן קוריאני והיא מוכיחה תוצאות מדהימות בכל הנוגע לדיכוי תיאבון – בלי תופעות  לוואי הרסניות  כפי שעושים כדורים נוגדי תיאבון

 

חומצה פינולנית מפעילה הורמונים נוגדי תיאבון.

 

חומצה פינולנית היא הדבר הגדול הבא בתחום של הרזיה ודיכוי תיאבון. חומצה פינולנית מצויה באופן טבעי בצנוברים בעיקר בצנוברים של עץ אורן קוריאני והיא מוכיחה תוצאות מדהימות בכל הנוגע לדיכוי תיאבון – בלי תופעות לוואי הרסניות כפי שעושים כדורים נוגדי תיאבון

חומצה פינולנית מפעילה הורמונים נוגדי תיאבון.

מסיבה זו אנשים שאוכלים גבינת נאצ'ו (גבינה צמחית המופקת מטחינת צנוברים עם כורכום ותבלינים נוספים) לא יכולים לאכול ממנה הרבה. אחרי כמה ביסים הם מרגישים שהבטן שלהם מתפקעת. הסיבה? חומצה פינולנית מייצרת הורמונים שאומרים להיפותלמוס – אותו רכיב במח שאחרי בין השאר על תחושות הרעב והשובע – שאתם מלאים.

חומצה פינולנית והורמון CCK - הורמון השובע

מחקר שנערך בקוריאה הראה כי חומצה פינולנית המצויה בצנוברים מגרה את הייצור של CCK – הורמון מדכא תיאבון. ההורמון הזנה מגיע לקולטנים שעל התאים בהיפותלמוס אשר אחראים על "כיבוי התיאבון" וכך אכילת היתר והתיאבון המוגזם מדוכאים באופן טבעי – מנגנון מאד יעיל עבור אנשים שסובלים מאכילה רגשית ומהשמנת יתר. די ב3 גרם של חומצה פינולנית כדי להפחית ת התיאבון באופן דרמטי וכך לחולל הרזיה טבעית

הגבלת קלוריות על ידי חומצה פינולנית: סגולות בריאות נוספות

כאשר חוקרים אוכלוסיות שמאריכות חיים בעולם (למשל בני 100 ומעלה בסרדיניה, בקווקאז, שבט ההונזה, ילידי אוקינאווה) רואים כי אחת התכונות המשותפות לכולן היא לא בהכרח מה הם אוכלים אלא כמה הם אוכלים. מה שמשותף לכולם הוא הגבלה קלורית. אוכלוסיות אלו לא אוכלות הרבה קלוריות ליום ואכן גם למחקר הרפואי ידוע כי צמצום הקלוריות היומי משפיע לטובה על בריאות ואריכות ימים. הגבלה קלורית מאד קשה לנו בעולם המערבי שמקדש תרבות של "עוד ועוד" ו"אף פעם זה לא מספיק". מספיק שנרגיש התקף רעב קטן ומייד נתנפל על כמויות גדולות של אוכל שבדרך כלל הוא קלוריות ריקות ומשמינות. בגלל היותנו חברה "בלענית" עם עיניים גדולות חשוב להכיר את החומר הטבעי המופלא הזה שמצוי בצנוברים – לדיכוי עודף תיאבון. הגבלה קלורית או דיאטה שמבוססת על מעט קלוריות תורמת לבריאות טובה שלנו במספר דרכים

  • הגבלת קלוריות משפרת רגישות לאינסולין ומונעת סוכרת
  • הגבלת קלוריות בדיאטה משפרת את בריאות הלב
  • הגבלת לוריות מפחיתה סיכון לשונים בדם וכולסטרול גבוה
  • הגבלה קלורית משפרת חדות מנטלית
  • הגבלה קלורית מחזקת את מערכת החיסון
  • הגבלה קלורית משפרת את פעילות מערכת העצבים
  • הגבלה קלורית מונעת השמנת יתר
  • הגבלה קלורית – מעלה את תחולת החיים.

כמובן שמדובר בהגבלת קלוריות תוך שימור צפיפות תזונתית כלומר לקבל בתוך כמה שפחות קלוריות – כמה שיותר ערכים תזונתיים ויטמינים ומינרלים.






















כל המאמרים על:



אולי יעניין אותך גם


חומר למחשבה

  • אושר הוא בריאות טובה וזכרון קצר

    אלברט שווייצר