תרופות סבתא

פרוטנדים

פרוטנדים, פורמולה צמחית לא יקרה שתפסה כותרות כמחדשת נעורים ומחזירה את הזמן לאחור טובה גם לטיפול בסוגים מסוימים של סרטן. מהו פרוטנדים ולמי מומלץ לקחת?

פרוטוקול פרוטנדים לחולי סרטן

על פי מספר עדויות של חולי סרטן שנרפאו- פרוטנדים פורמולה צמחית שמורכבת מצמחי מרפא הודים וסיניים עשתה להם את השינוי. פרוטנדים הוא תוסף תזונה שמהווה אנטיאוקסידנט חזק ביותר ועל כן הוא מומלץ במיוחד לחולים שעוברים טיפולי כימותרפיה וקרינה (טיפולים שבעצמם מייצרים מתח חימצוני בגוף). על פי אחת הסברות הפורמולה הצמחית שמצויה פרוטנדים גם מסוגלת להפוך תאים סרטניים לתאים נורמליים

מה מכיל פרוטנדים?

תוסף התזונה פרוטנדים מכיל 5 צמחי מרפא מהודות ומסין והם

  • גדילן מצוי, צמח שנחשב יעיל מאד לניקוי כבד וחידוש רקמות הכבד
  • אשווגנדה: צמח מרפא הודי לנדודי שינה וחיזוק כח גברא
  • פשתה שרועה (בקופה) : צמח מרפא הודי שקשור עם חידוד פעולה מנטליות
  • תה ירוק: התה הסיני (קמליה סינסיס) שידוע כמכיל אנטיאוקסידנטים חזקים
  • כורכום: התבלין ההודי שנחשב חזק מאד בריפוי דלקות וסרטן המעי הגס

איך עובד פרוטנדים על הגוף ?

פורמולת הצמחים פרוטנדים מפעילה למעשה שני אנזימים מאד חשובים בגוף שבולמים את פעולת הרדיקלים החופשיים. שני האנזימים הם סופראוקסיד-דיסמותטאז וקטלאז. התכשיר גם מפעיל את ייצור הגלותתיון בתאי הגוף, תהליך חיוני לחולי סרטן ולחולים במחלות עצבים (פרקינסון למשל) כיון שגלותתיון מוריד את המתח החימצוני שרמתו עולה עם הגיל. לפי הידוע אנזים אחד של פרוקסיד דיסמותאז "בולע" מיליון מולקולות של רדיקלים חופשיים כל שניה ומכאן החשיבות של תגבורו בגוף במיוחד אצל חולי סרטן.

פורמולה צמחית לחולי סרטן- פרוטנדים: מה המינונים וממה להיזהר?

חולי סרטן לוקחים שתי גלולות של פרוטנדים : אחת אחר הצהריים ואחת בערב. אין לקחת את התכשיר יחד עם דיאטת באדוויג (פרוטוקול טבעי ידוע לחולי סרטן המבוסס על קוטג' ושמן פשתה) ויש להמתין בין שני הטיפולים לפחות יממה אחת. לא נרשמו תופעות לוואי קשות לשימוש בפורמולה הצמחית פרוטנדים אבל לעיתים יכולה להופיע אלרגיה לאחד הרכיבים בנוסחא שמתבטאת בפריחה או בכאבי ראש.

אלו פירות נוספים עשירים באנטיאוקסידנטים?

אם אתם לא לוקחים פרוטנדים ואתם מבינים את החשיבות של הצפת הגוף באנטיאוקסידנטים כדי לשמר ולהגן אותו מפני העקה החימצונית שעולה עם הגיל - הרבו לאכול מזונות עשירים במיוחד באנטיאוקסידנטים. בין אלו ניתן למנות: רימון, אספרגוס, נוני / מיץ נוני, אסאי ברי, ג'וגי ברי, טימין, אורגנו, ריחן, אוכמניות כחולות, ופטל.






















כל המאמרים על:



אולי יעניין אותך גם