תרופות סבתא

לאכול הרבה ולרזות

איך משילים קילוגרמים בלי להתענות בדיאטות הרזיה? פשוט מאד משלבים בתזונה מזונות שמטבעם נוטים להרזות את הגוף ולשרוף שומנים מיותרים. מהם המזונות שיגרמו לכם לרזות באופן שפוי ובטוח?

ביצים בדיאטת הרזיה

ארוחת הבוקר צריכה להכיל 30% חלבון- כך לפחות לפי אחד הרופאים המוערכים יותר בעולם האלטרנטיבי, דר ניקולא הדברג. ביצים בהקשר הזה יכולות להוות פתרון מצוין שגם ישמור על הפיגורה: כאשר אתם אוכלים ביצה לארוחת בוקר- תחושת השובע נשמרת לאורך כל הבוקר ופוחתת התשוקה לטחון ולצרוך מתוקים. אכלו רק ביצי חופש מתרנגולות שלא עונו במדגרות ולא הואבסו בהורמונים ובג'יפה אחרת.

צ'ילי להרזיה

פלפל אדום חריף הוא אחד התבלינים המסייעים להצרת היקפים והורדת משקל עודף. צ'ילי מכיל חומר אנטי דלקתי מובהק בשם קפסאיצין שהינו בעל יכולת לדכא תיאבון.

חומץ תפוחים אורגני

זוהי תרופת סבתא ידועה- שותים כפית חומץ במים פושרים לחצי שעה לפני הארוחה ולקלוריות שמגיעות מן המזון יהיה פחות אפקט על משקל הגוף. מסתבר שהחומצה האצטית בחומץ התפוחים מאטה את מעבר המזון מהקיבה אל המעי הדק וכך הבטן נותרת בתחושת שובע לאורך זמן רב יותר. חומץ גם ממתן את העלייה המהירה בסוכר המתרחשת לאחר אכילת מתוקים ופחמימות. לפיכך חומץ תפוחים יעיל גם לחולי סוכרת (שחלקם סובלים גם מעודף משקל)


אגסים ותפוחים בדיאטת הרזיה בטוחה

שני הפירות הללו ממשפחת הוורדיים מכילים סיבים תזונתיים שממלאים את הבטן ויוצרים תחושת שובע. הם מכילים גם פקטין, חומר שמפחית את רמת הסוכר בדם ומייצב אותה. תועלת רפואית נוספת של אגסים ותפוחים היא מניעת התפשטות של תאים סרטניים בגוף

אשכוליות - תכשיר פלא להרזיה שפויה

מבחינת מטבולית אשכולית עושה פלאים בגוף: אכילת חצי אשכולית לפני כל ארוחה עוזרת לרדת קילו אחד במשקל בכל חודש. הסיבה? פיטוכימיקלים שנמצאים בפרי מפחיתים את רמות אינסולין בדם וממירים קלוריות לאנרגיה - במקום להמיר את הקלוריות מן המון לשומן!

מזונות מרזים אחרים הם

  • טופו ומוצרי סויה
  • תה ירוק
  • סלט גדול
  • קטניות
  • קינמון
  • שמן זית






















כל המאמרים על:



אולי יעניין אותך גם


חומר למחשבה

  • להציב את כח הרצון של אדם חולה נגד מחלתו היא האמנות העליונה של הרפואה

    הנרי וורד ביצ'ר